Outlet II - Reisverslag uit North Conway, Verenigde Staten van Rob Groot - WaarBenJij.nu Outlet II - Reisverslag uit North Conway, Verenigde Staten van Rob Groot - WaarBenJij.nu

Outlet II

Blijf op de hoogte en volg Rob

09 Augustus 2018 | Verenigde Staten, North Conway

Vanochtend zijn we lang op bed gebleven ondanks de herrie van de weg. Wat een beroerde plek is dit. Het is een doorgaande weg waar je 90 km per uur mag rijden. Niet een plek die je bedenkt als je een camping in het bos reserveert. Het huisje zelf is ook erg matig en smoezelig, ik gril er een beetje van. We hebben daarom vanochtend besloten om hier geen drie maar twee nachten te blijven. Ook wel een beetje omdat we hier wat ver van activiteiten af zitten en we geen zin hebben om weer ergens anderhalf uur naar toe te moeten rijden. Een geïmproviseerd ontbijt met wat we nog hadden en eitjes uit de ieniemienie kampwinkel. En uiteindelijk na de middag naar North Conway gegaan naar de Settlers Green Outlet. Na de eerste winkel waar Rob schoenen heeft gekocht hadden we toch wel weer erge trek. En op zijn Amerikaans neem je dan je auto om twee minuten later weer uit te stappen bij de Subway. Lekker broodje en toen met de auto weer terug naar de outlet. Daar kwamen we langs de Lindt winkel en kregen een chocokogel te proeven. Nou dat was een succes, goddelijk lekker, het smelt op je tong. Dus een zakje was zo gepakt en iedereen zocht drie smaken kogels uit. Daarna naar Tommy Hilfiger waar Simon een sweater heeft gekocht. Bij Ralph Lauren Rob een trui en Jacob een riem. Jacob stond nog gezellig te kletsen met een Amerikaanse leeftijdsgenoot die daar werkte. En tot slot kocht Floris bij Levi’s nog een sweater en Rob een broek. We hadden heel veel lol en hebben ons de hele middag vermaakt. Rob wilde op de terugweg nog een keer een Lindt kogel scoren maar we konden geen goeie vermomming bedenken. Toch scoorde hij er weer een gratis toen hij vertelde dat zijn vrouw deze smaak zo lekker vond! Het was inmiddels al half zeven en we moesten nog boodschappen doen. Gelukkig was de supermarkt hier dichtbij, de Hannaford dit keer, mooie winkel. Simon zag de scootmobielwinkelwagentjes staan en deed een rondje. Dit is zo typisch Amerikaans! Na de boodschappen voor de BBQ op naar ons huisje, onderweg regen! Maar gelukkig weer redelijk droog toen we bij het huisje kwamen. Ik ben de was gaan doen, want Floris is door zijn onderbroeken heen. En de voorbereidingen voor de BBQ werden door de rest gedaan. In het half donker en met een paar muggenpikken erbij hebben we toch nog lekker gegeten. De door Simon en Floris uitgekozen Ben&Jerry’s ijsbekers hebben we binnen maar op gesmuld. Morgenochtend gaan Rob, Jacob en Simon nog kanoën hier op het meer bij de camping en in de loop van de dag gaan we naar Quality Inn hotel in Portsmouth, dat ligt aan de oostkust.