en weer naar huis - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Rob Groot - WaarBenJij.nu en weer naar huis - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Rob Groot - WaarBenJij.nu

en weer naar huis

Blijf op de hoogte en volg Rob

26 Augustus 2018 | Verenigde Staten, Boston

Deze ochtend hadden we alle tijd om op te staan en in te pakken. Rob was al vroeg de deur uit voor nog een rondje om en hij kwam met lekkere broodjes terug. Tegen 12.00 uur hebben we onze tassen in de hal gezet en zijn nog een keer de stad in gelopen. Per toeval kwamen we op een hele mooie brede straat terecht met grote brownstone huizen die op de begane grond luxe winkeltjes hadden. Een soort PC Hooftstraat maar dan veel groter. En deze straat was afgesloten want er was een straatmarkt. Hier konden we ons prima vermaken. Daarna nog terug naar het winkelcentrum waar Jacob en ik een lemon cheesecake hadden gehaald bij The Cheesecakefactory. Geen idee hoe je deze lekkere taartpunt in je eentje moet opeten, met z´n tweeen was het al te veel. Ook nog een boek voor Maria gekocht en Simon en Floris hun laatste donuts bij Dunkin Donuts. Daarna terug naar het appartement om de tassen op te halen en met onze laatste Uber naar Boston Logan airport. Inchecken verliep wederom vlot en we konden ons vermaken op deze niet al te grote luchthaven. Nog even een pizzapunt gescoord en uiteindelijk boarden in een vliegtuig van Delta airlines met een vlucht van KLM. Een veel minder lux vliegtuig dan op de heenreis en met bijna alleen maar mannelijke stewards, dat was wel bijzonder. En toen rond 19.00 uur op naar Nederland. Floris kon gelukkig al vrij snel op mijn schoot in slaap vallen en heeft zeker vier uur geslapen en de rest heeft films gekeken, zonder Nederlandse ondertiteling helaas. En na een redelijk rustige vlucht landden we rond 8.00, voor ons middernacht, op Schiphol. We moesten met een bus naar de aankomsthal en moesten lang wachten op de bagage, maar konden rond half 10 eindelijk de trein nemen naar Alkmaar. Maria stond daar met de auto voor ons klaar, heel fijn en fijn om haar weer te zien. En toen waren we weer thuis, moe maar voldaan en met een lekkere jetlag!